2007/11/08

Blogaren Aurkezpena

Kaixoo!!
Beno ba hasteko, nire bloga hirugarren adinean zentratuko dela aipatu behar dut.
Hirugarren adinean zentratu naiz, iruditzen zaidalako gai nahiko interesgarria dela.
Bestalde, uste dut 3.adinean dauden pertsonak gero eta gehiago direla, eta horregatik haien egoeraz ohartu behar gara.
3.adinekoak askotan ez dituzte behar bezalako tratuak jasaten, askotan tratu-txarrak jasaten dituzte, eta hori ez dute merezi.
Azken finean blog honetan 3.adinekoekin zerikusia duten berri guztiak agertuko dira.
Besterik gabe agurtzen naiz!

2 comentarios:

Unknown dijo...

Interes izugarria daukat 3.adinaren inguruan, mesedez informazioz heman!!!!

Anónimo dijo...

kaixo nekane! zure blog-a oso interesgarria iruditzen zait, hainbat gaiei buruz hitz egiten duzulako 3.adinaren inguruan.
beno neska muxu bat eta pasatu nire blog-etik.

[·¡·Tania·¡·]